- I to nie wszystko:
- Ocena rentowności witryny
- Jakie tematy można nazwać konkurencyjnymi? Jaka nisza nie cierpi z powodu braku reklam?
- {TAK} Przykład 1: Strona internetowa o laptopach
- {NIE} Przykład 2: Strona internetowa o haftach
- Współczynnik numer 2. Koszt kliknięcia reklamy
- Teraz możesz samodzielnie ocenić potencjalne zarobki w interesujących Cię tematach!
- Czynnik numer 3. Sztuka reklamy na stronie
- Liczba czynnik 4. Pozycja w wynikach wyszukiwania
- Wniosek
Wydaje się, że Internet jest tak dynamiczny, że musi dawać pieniądze natychmiast i szybko, przy minimalnym wysiłku ...
Z pewnością Internet jest bogaty w możliwości i gotowy do wielkodusznej zachęty, ale tylko ci, którzy są gotowi podjąć wysiłki. A jeśli jesteś gotowy do regularnej pracy - Internet może stać się Twoim głównym źródłem stałego dochodu.
Według szacunków ekspertów, dobrze wykonana strona internetowa o ruchu 600–800 osób dziennie może przynieść około 200–300 USD miesięcznie. Zasoby internetowe z liczbą odwiedzających około tysiąca są w stanie zapewnić dochód w wysokości 500 - 800 $ / miesiąc. Oczywiście, aby stworzyć taki strumień ruchu do Twojej witryny, nie jest łatwo, ale warto.
Może ci się to trochę wyda, ale po utworzeniu strony internetowej zyskujesz zysk w trybie automatycznym przez cały czas. Kusi? Nie zapominaj, że wraz ze wzrostem frekwencji wzrośnie również składnik finansowy.
Jeśli jednak 300 USD miesięcznie nie „przyciągnie” ciebie , wyobraź sobie, że aby otrzymać taką sumę dywidend z depozytu bankowego, musisz zainwestować 36 000 USD po 10% rocznie.
Cóż, zdobycie 300 $ „na autopilocie” nie jest takie małe, prawda?
Stwórz teraz dochodową witrynę!
Szczegóły dotyczące Intensiv Online Profit Intensiv
I to nie wszystko:
Załóżmy, że twoim celem jest zarobienie 10 000 $ miesięcznie.
Prosta matematyka.
Aby zarobić 10 000 $ miesięcznie na stronach, których potrzebujesz:
Lub z jednej strony - aby zarobić 10 000 $
lub stwórz 10 witryn i zarabiaj 1000 $ każdy.
Lub 100 witryn, które przyniosą 100 USD.
Stworzenie zasobu internetowego, który przyniesie 10 000 USD miesięcznie, jest trudne i wymaga długiego czasu. Ale stworzenie sieci witryn o dochodach od 100 do 1000 USD miesięcznie to bardzo realne i możliwe zadanie biznesowe. Zdając sobie sprawę, że za pół roku automatycznie otrzymasz 10 000 $ miesięcznie.
Teraz trochę o początkowej inwestycji. Inwestycje w działalność online na stronach internetowych mają zerową wartość.
Wystarczy zarejestrować nazwę domeny - około 10 USD rocznie i kupić hosting - około 20 USD rocznie.
Jeśli znasz metodę tworzenia stron internetowych, nie musisz wydawać pieniędzy na tworzenie i utrzymywanie zasobów. Cóż, właściwie wszystkie koszty początkowe. Jak widać, kwota jest dość przystępna dla wszystkich, chociaż, poczekaj, zapomniałem jeszcze jedną rzecz. Będziesz potrzebował swojego talentu i chęci do pracy.
Chcesz zarabiać w Internecie? - Weź udział w Income Online Intensive
Ocena rentowności witryny
Liczba czynnik 1. Obiekt tematyczny
Oceniając rentowność witryny, fundamentalne znaczenie ma przedmiot witryny i liczba reklamodawców, a co za tym idzie liczba odpowiednich reklam w witrynie.
Odpowiednie - są to reklamy, które najlepiej pasują do głównej treści strony, odpowiednie dla niego na dany temat.
Nieistotne reklamy nie są skuteczne, odwiedzający zasoby internetowe po prostu nie zwracają na nie uwagi.
Im więcej reklamodawców i odpowiednich reklam, tym większa konkurencja o prawo do wyświetlania reklam. W związku z tym cena za kliknięcie w tych warunkach będzie wyższa niż w tematach, w których wiruje jedna lub dwie reklamy, dla których można ustawić cenę minimalną.
Jakie tematy można nazwać konkurencyjnymi?
Jaka nisza nie cierpi z powodu braku reklam?
Odpowiedź jest bardzo prosta - jest to komercyjna nisza komercyjna.Temat sprzedaży towarów ma zawsze większą liczbę odpowiednich reklam. CTR (klikalność) reklam w tej niszy jest zawsze większa.
W wyniku utworzenia witryny związanej z tematami komercyjnymi otrzymujesz wiele odpowiednich reklam o wysokim koszcie za kliknięcie, co pozwala zarabiać więcej.
{TAK} Przykład 1: Strona internetowa o laptopach
Utworzyłeś stronę przeglądu dla laptopów, ten temat jest bezpośrednio związany z handlem, odpowiednio, twoja witryna automatycznie otrzymuje kilka reklam sprzedaży sprzętu, ludzie czytają użyteczne informacje na twojej stronie, klikają na reklamy i zarabiasz.
{NIE} Przykład 2: Strona internetowa o haftach
Masz stronę o haftach, na niej publikujesz artykuły dotyczące haftowania, wątków, wzorów haftu i wiele innych.
Taka strona z pewnością przynosi korzyści ludziom, ale jako inwestycja w biznes nie jest dobra.
Nie ma jednoznacznego handlu na ten temat, a Twoja strona automatycznie zaczyna cierpieć z powodu braku reklamodawców. Miejsce puste witryny reklamowe zalane, nieistotne, reklama wirusowa.
Ludzie nie zwracają uwagi na ten rodzaj reklamy i często są zirytowani jego obecnością.
W związku z tym nie należy oczekiwać większych dochodów w tym obszarze.
Współczynnik numer 2. Koszt kliknięcia reklamy
Aby dowiedzieć się, ile kosztuje kliknięcie w swoim temacie, musisz zarejestrować się w systemie Google Adwords (https://adwords.google.com).
Tam musisz wejść do pozycji „Narzędzia”, a następnie przejść do „Harmonogramu słów kluczowych” , wpisać zapytanie, które nas interesuje (prośba o wpisanie naszej strony przez osoby) związane z naszym tematem, niemal natychmiast kliknąć „Wyszukaj”. tabela wyników.
W tabeli interesuje nas kolumna „Średni CPC”.
Wynikający z tego koszt za kliknięcie (w centach) jest dzielony przez dwa, pomnożone przez średnią liczbę odwiedzających dziennie (przyjmujemy 500 osób / dzień) i pomnożony przez CTR witryny (przyjęty na 2%) - potencjalny dochód witryny z reklamy kontekstowej AdSense przez określony czas. Konieczne jest podzielenie na dwa, ponieważ procent zapłacony przez Google swoim partnerom stanowi nieco ponad 50% łącznych kosztów, które płaci reklamodawca. Weź średni CTR swojej witryny na 2%.
W naszym przykładzie potencjalny dochód będzie równy: 5,65 USD (średni CPC) / 2 * 500 osób dziennie * 2% = 28,25 USD dziennie (dotyczy to tylko jednego zapytania: „Nikon Reflex camera”)
Teraz możesz samodzielnie ocenić potencjalne zarobki w interesujących Cię tematach!
Poniżej podałem przykłady różnych tematów i ich średni koszt za kliknięcie:
1) Witryna powiązana z jednym z języków obcych Azji. Obecność jest wystarczająco dobra, ale kliknięcia są bardzo tanie.
W zeszłym miesiącu (lipiec 2012 r.) Średni koszt kliknięcia wynosił 0,03 USD
Ze względu na fakt, że praktycznie nie ma reklamodawców na ten temat.
2) Strona internetowa o biznesie. W temacie biznesowym jest wielu reklamodawców, a tematem jest wiele reklam kontekstowych. Wielu reklamodawców, więcej konkurencji, stąd wyższy koszt za kliknięcie. Średnia cena za kliknięcie w ostatnim miesiącu wynosi 0,15 USD.
3) Strona internetowa o tatuażach. Dużo ruchu, ale niewielu reklamodawców.
W rezultacie średnia miesięczna cena kliknięcia wynosi 0,13 USD.
4) Strona dotyczy piłki nożnej. Cena za kliknięcie - 0,08 USD
5) Strona internetowa dotycząca nauki języka angielskiego. Konkurencja jest wystarczająca. Ale średni koszt za kliknięcie wynosi tylko 0,11 USD.
Czynnik numer 3. Sztuka reklamy na stronie
Aby poprawnie umieścić reklamy na stronie, najlepiej jest skorzystać z usługi takiej jak Yandex Metrika, pokaże ona główne obszary aktywności użytkownika, a reklamy powinny być tam umieszczone, będzie większe prawdopodobieństwo ich kliknięcia.
Z własnego doświadczenia powiem, że takie aktywne strefy są zazwyczaj bocznymi i poziomymi stronami menb, nagłówkiem witryny, stopką witryny, w której umieszczane są linki do innych stron witryny z użyteczną zawartością. W tych obszarach witryny reklamy działają w najlepszy możliwy sposób.
Bardziej szczegółowo powrócimy do tego zagadnienia w moich listach.
W liście poświęconym Yandex Metrics pojawi się instrukcja wideo, w której pokażę na prawdziwej stronie, jak analizować mapę kliknięć i wyciągać właściwe wnioski. Śledź moje listy.
Liczba czynnik 4. Pozycja w wynikach wyszukiwania
Ranking stron internetowych w wyszukiwarkach zależy przede wszystkim od jakości treści zamieszczanych na stronie. Po drugie, z wewnętrznej i zewnętrznej optymalizacji strony.
O wewnętrznej i zewnętrznej optymalizacji strony, napiszę do ciebie w tym tygodniu. Poczekaj na szczegółowe informacje.
Jeśli chodzi o dobrą treść, najważniejsza jest jakość z punktu widzenia wyszukiwarek - to jest wyjątkowe. Roboty Google i Yandex nie mogą plagiatować. Tak więc, jeśli skupisz się na dobrym rankingu witryny w wyszukiwaniu, będziesz musiał umieścić na stronie wiele oryginalnych i przyjaznych dla użytkownika tekstów.
Wniosek
Biznes w Internecie jest zbudowany na tych samych zasadach, co każdy inny biznes - im więcej wysiłku i miłości włożysz w biznes, tym bardziej intensywny i radosny będzie zwrot. Kolejne pytanie dotyczy tego, jak wydajnie wydać wysiłek, czas i pieniądze wydane, a nie zmarnowane.
Tutaj wiara i miłość nie wystarczą. Potrzebujesz technologii. Jeśli wiesz dokładnie, co i jak zrobić - możesz stworzyć potencjalnie dochodową stronę internetową, promować ją i generować regularne i uczciwe zarobki w Internecie na jej temat.
Utwórz witrynę z zarobkami od A do Z, pod moim przywództwem. - http://www.voskresensky.com/on_line/
Jeśli nie jesteś moim subskrybentem i chcesz subskrybować mój biuletyn: http://www.voskresensky.com/lp/base/
Jaka nisza nie cierpi z powodu braku reklam?Kusi?
Cóż, zdobycie 300 $ „na autopilocie” nie jest takie małe, prawda?
Chcesz zarabiać w Internecie?
Jakie tematy można nazwać konkurencyjnymi?
Jaka nisza nie cierpi z powodu braku reklam?